Erozon Max – nr #1 wśród preparatów na potencję?

  • Kwota:
  • Efekty:
  • Opinie użytkowników:
  • Opinie ekspertów:
  • Ogólna ocena
Oddaj głos na ten produkt
( 16 rated it )
  • Zalety
    Zapewnia silną erekcję i długi wzwód. Naturalny skład oraz wygodny sposób przyjmowania. Wyraźnie zwiększa intensywność doznań i moc przeżywanych orgazmów. Już jedno zastosowanie daje pełną kontrolę nad wytryskiem. Niska cena w stosunku do skuteczności preparatu.
  • Wady
    Brak skutków ubocznych. Doraźne stosowanie produktu pozwala utrzymać pełen wzwód podczas trwania stosunku. Z kolei długofalowe przyjmowanie wydłuża erekcję średnio o 30 min.
  • Podsumowanie
    Erozon Max to zdecydowany lider środków na potencję. Zwiększa długość i moc erekcji. W naturalny sposób podnosi libido, a także dyspozycyjność seksualną. Polecają go seksuolodzy oraz urolodzy. Doskonały dla każdego mężczyzny, który chciałby wynieść na wyższy poziom jakość i długość swojego stosunku.

 Zawsze uważałem, że mieszczę się w normie. Miałem kilka, może nawet kilkanaście partnerek i seks nie był zły. Prawda – były to szybkie akcje: po 10, a czasami nawet 5 minutach już był finał. Ale ja cały czas myślałem, że każdy tak ma. Wiadomo, czasami moja różdżka nie chciała czarować, mimo że iskra była. No ale to normalne- tak myślałem – i zwalałem winę na alkohol, stres itd. Tknął mnie dopiero jakiś artykuł mówiący, że średnia długość stosunku na świecie to 16 min. Średnia! A ponad 70% kobiet nie jest zadowolona z jakości seksu. To było jak cios. Zacząłem się zastanawiać nad moimi partnerkami i rzeczywiście… żadna z nich nie wróciła do mojego łóżka po raz drugi.

Kiedyś podrzuciłem ten temat na imprezce. Okazało się, że seks moich kolegów trwa 40 minut albo i więcej. A większość lasek mówiła, że ich partnerzy mogą to robić kilka razy pod rząd. Mój kumpel opowiedział nawet jak to zabawiał się całą noc. Każdy był już wstawiony, a to znaczy, że i szczery. Poczułem się jak oferma. Przypomniałem sobie wszystkie moje głupie pytania: ,,Mnie było dobrze, a tobie”… i te długie chwile milczenia, po czym wymuszone ,, noo, też”. Teraz dopiero wszystko układało mi się w jedną całość. Wstydziłem się zapytać kumpli o ich sposoby więc zacząłem szukać w internecie.

Niektóre sposoby były drastyczne już w samych wyobrażeniach. Np bicze wodne ciepłe i zimne na zmiane. Brrr, w życiu nie potraktowałbym mojego przyjaciela czymś takim. Znalazłem też jakieś ćwiczenia, myśle – ok spróbuję z tym. Ale…szczerze? Czułem się zażenowany ćwicząc z płytką. No i bałem się że jak ktoś mnie przyłapie na czymś takim to tylko wstydu się najem. Dopiero kiedy efekty nie przychodziły (a wypróbowałem to jakby, w dogodnej sytuacji), dałem sobie spokój. Co następne? Niebieskie tabletki? Nie – dzięki, mam 26 lat, a nie 86. Zrezygnowany na maksa, napisałem do wirtualnej poradni urologicznej. Specjalista odpisał mi, że powinienem spróbować tabletek na poprawę potencji. Wtedy rozpocząłem długie i szczegółowe poszukiwania. Nie patrzyłem na nazwy, bo żadna mi nic nie mówiła. Patrzyłem na parametry i opinie. W końcu drogą eliminacji wybrałem Erozon Max. Miałem spore szczęście bo to okazał się złoty traf.

 

Już po pierwszych kilku tabletkach postanowiłem wypróbować skuteczność Erozonu. Możecie mi wierzyć lub nie, ale to było jak olśnienie. Pełna erekcja i seks trwający 15 minut. Doskonale to pamiętam. To był dla mnie ogromny przeskok w porównaniu z tymi marnymi 5 minutami, które miałem do tej pory. I jaki to był seks! Myślałem zawsze, że moje stosunki są ok. Ale teraz?! Zupełnie inne doznania! I w końcu czułem, że mam jakąkolwiek kontrolę nad moim wytryskiem. To mnie rozochociło, więc poszedłem w to jak w dym! Teraz już jestem po 3 miesiacach brania Erozonu i widzę kolosalną zmianę. Jestem gotowy zawsze jak tylko nadarzy się okazja. Mój seks trwa 46 min (to mój aktualny rekord) i po kilku minutach regeneracji mogę już kochać się następny raz. Ale co tam długość – jakość tych stosunków to zupełnie inna bajka. Ja mam 300% lepszy seks i moje partnerki w końcu też są zadowolone. Teraz jestem już tego pewien.

Nie muszę się pytać o to jak było, bo same mówią, że to było coś! I zawsze proszą o więcej. Wiedziałem, że przypadki kierują życiem, ale teraz jestem już tego pewien. Gdyby nie ten artykuł w internecie, pewnie jeszcze długo nie wiedziałbym, że mam problem. I wcale nie żałuje, że skorzystałem z pomocy Erozonu. Nikt oprócz mnie o tym nie wie, a efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Polecam, jeśli chcecie zobaczyć co to długi, namiętny i przede wszystkim udany seks!

 

UWAGA! Tylko oryginalny produkt jest skuteczny!

Oryginalny preparat kupisz tylko na oficjalnej stronie producenta!

Korzystając z tego linka, otrzymujesz 100% gwarancji zakupu bez ryzyka.

Aktualnie na stronie producenta jest promocja na ten produkt.

Szukano wpisu po frazie:

  • erozon max
  • erozon max allegro
  • erozonmax
  • erozon max cena
  • erozon max opinie
  • erozon max skład
  • erozon max-ceny
  • Erozonmax coto jest
  • Gdzie zamowic Max Peen ?

Autorem wpisu jest: admin

11 Comments

  1. miętki_john

    też jestem królem szybkich numerków. Jak ktos mówi ” uprawialismy seks przez 2 godziny” to sie zawsze zastanawiam jakim cudem. U mnie jest chcica, jest zbliżenie i bang! Po sprawie. W sumie rzadko kiedy panna ma czas dojsc, bo zawsze jestem pierwszy. Szybkie pytanko: erozon dziala jak viagra?

  2. copperfield

    nie powinienem sie do tego przyznawac, ale to dziołcha mnie namówiła na erozon. zgodziłem sie tylko na odczepkę bo tak to by mi zyc nie dala. albo w ogole by mi łozko zamknela. no i jej sie wiadomo nie przyznam ze jestem zadowolony. Zreszta chyba nie musze bo sama to pewnie widzi., efekty są noooo- widoooczne. bo penio stoi jak powinien no i odczuwalne bo seks jest jakis inny. Jakby nagle odblokowała sie komnata do ktorej nie miałem wstępu wcześniej. Także panowie, erozon brac to nie wstyd, ale laskom ani slowa 😛

  3. hans

    jak długo to trzeba brać?

  4. dr erektor

    nie, nie działa jak viagra! Przecie napisał ze nie chce niebieskich tabletek. To ma na stale ci wydlzuyc czas stosunku, i dac ci 100% ereekcje za kazdym razem. ogolnie ful serwis – wzwód+dlugi seks+ kilka razy pod rząd.

  5. pisarz_miłości

    możesz chyba ile chcesz. Jak chcesz stale efekty to musisz 2 albo 3 miesiące sobie połykać. A jak od kopa na jakieś pojedyncze akcje to tylko sobie bierzesz wcześniej przed tzw.zdarzeniem 😛 ta pierwsza opcja to chyba u każdego inaczej. Np tu kolega brał 3 miesiące a ja niecałe 2. także różnie chyba, ale cos ponad miesiąc chociaż pewnie.

  6. assde

    full serwis hahaha musze chyba to mojej pieknej zaproponowac 😀

  7. nokturn

    sorry, ale nikt mi nie powie, ze branie czegoś takiego jest męskie. Żaden sie do tego nie przyzna wśród kolegów. Kazdy buraka by spalił jakby sie laska jego dowiedziała, ze to bierze. Nie staje ci to pomysł o carmen elektra a nie łykaj co popadnie :/

  8. bullshit

    rada za milion dolców, wiesz gdzie se ją wsadź. Po co mam myśleć o carmen podczas seksu?!! jak mogę myśleć o swojej własnej dziewczynie. Tabletki nie sa męskie? Ok, ale godzinny seks już jest. Ale 4 razy pod rząd seks już tak. Ale gotowość za każdym jednym razem jest męskie. Żaden sie nie przyzna do kolegów no możne i racja. Ale za to kazdy pochwali sie jak laska piszczy mu w łóżku. Takze spieprzaj dziadu poogladac swoja carmen na kompie.

  9. JarKo

    Hej.
    Mam takie pytanie,czy jeśli pierwszy raz kupiłem erozon max to jak zażyję tabletkę to czy będzie widoczny jakiś efekt po pierwszym razie ? proszę o pilną odpowiedź

  10. olibokos

    aleś mu pojechal…. kazdy decyduje co bierze i czego mu potrzeba dobrze wie najlepiej

  11. Mackonn

    hejka
    mam pytanie czy to mi nie zaszkodzi pzry niskim ciśnieniu?.A zadziała to gdy wypije np ze 3 -4 browce?

Dodaj komentarz

Twój mail nie będzie opublikowany

Możesz użyć HTMLtagów. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>